Integrere CRM i bedriften – spar penger til seilbåt!

Drømmer du om å skaffe deg en seilbåt og reise ut på nye eventyr på bøljan blå? Kanskje ta med deg venner og familie og nyte fine sommerdager på sjøen neste sesong? Men som du vet, seilbåter er ikke billige. Og det kan ta lang tid å få spart opp nok penger når du samtidig har mye annet å betale ned på. Hvis du integrerer et skikkelig godt CRM-verktøy i bedriften din, vil du ikke bare få flere tilfredse kunder, men også sjansen til å spare tid og penger som du kan bruke til å oppfylle båtdrømmen din. I denne artikkelen skal vi se nærmere på hva CRM er og hvilke gode fordeler dette kan tilby deg og din bedrift.

Hva er CRM og hvordan fungerer det?

Men du lurer kanskje på hva CRM er og hvilke fordeler dette kan gi deg i bedriften din? Jo, CRM er verktøy som brukes for kunderelasjonshåndtering for bedriften. Denne IT-støtten vil gi deg full oversikt over alle dine eksisterende så vel som nye potensielle kunder. Enten det gjelder salg- og markedsstrategier eller kundeprospektering, vil du med ved å ta i bruk et CRM-system kunne sette opp smidige løsninger for både forbedret kundeservice og kundeanalyser.

bruk Lime sine CRM-verktøy for fornøyde og trofaste kunder

I kombinasjon med smart teknologi er CRM svært lønnsomt og gir en god filosofi og godt omdømme for bedriften deres. Dette betyr igjen økt omsetning og mye spart tid. Dermed vil du kunne både spare opp mer penger til båtdrømmen din, og samtidig få mer tid til sjøen og din favoritthobby – nemlig seiling!

Ta derfor en titt på hjemmesiden til Lime og finn de CRM-verktøyene som er best tilpasset akkurat deg og din bedrifts behov. So du vet, fornøyde kunder er tilbakevendende kunder og tid er penger.

Seiling